Pentru o experiență cât mai plăcută în sistemul Adservio vă recomandăm actualizarea browser-ului sau folosirea unui alt browser modern: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, etc.
FIECARE ZI E O NOUĂ ȘANSĂ SĂ-ȚI SCHIMBI VIAȚA
captcha
LA ADSERVIO PROMOVĂM GÂNDIREA FĂRĂ LIMITE
POSTURI DISPONIBILE
  • IAȘI
    • Reprezentant Relații Clienți
    • Senior PHP Developer
  • BUCUREȘTI
    • Consultant Vânzări
REPREZENTANT RELAȚII CLIENȚI
Descrierea poziției:
Căutăm un Reprezentant Relații Clienți politicos și profesionist, care să colaboreze îndeaproape cu ceilalți membri ai echipei pentru a oferi servicii excelente de asistență clienților noștri, răspunzând la întrebări, soluționând sesizările și clarificând aspecte care țin de produsele și serviciile noastre.
Reprezentantul Relații Clienți va gestiona un volum mare de apeluri și va trebui să încerce să creeze o experiență pozitivă pentru fiecare apelant. El va asculta cu atenție clienții pentru a înțelege motivul apelului lor și va adresa toate întrebările necesare pentru a oferi un răspuns corect și eficient.
Pentru a fi un Reprezentant Relații Clienți de succes, trebuie să fii orientat către clienți, atent la detalii și eficient. Este necesar să fii politicos, sigur, informat și adaptabil.
Responsabilități:
- Răspunde apelurilor sau apelează clienții pentru a afla și a răspunde nevoilor, sesizărilor sau altor probleme legate de produsele sau serviciile oferite;
- Răspunde în mod eficient și precis apelanților, explicând posibilele soluții și asigurându-se că aceștia se simt sprijiniți și apreciați;
- Dă dovadă de implicare în: ascultarea activă a apelanților, confirmarea sau clarificarea informațiilor oferite de clienți, după cum este necesar;
- Construiește relații de durată cu clienții și alți membri ai echipei, bazate pe încredere și seriozitate;
- Folosește în mod corespunzător aplicații software, baze de date și alte instrumente specifice;
- Înțelege și se străduiește să atingă ori chiar să depășească indicatorii de calitate, în timp ce oferă excelente servicii de relații clienți;
- Oferă recomandări despre Adservio și serviciile care se potrivesc cel mai bine nevoilor clienților;
- Participă la sesiuni de instruire și alte oportunități de învățare pentru a-și consolida nivelul de cunoștințe despre companie și produse;
- Organizează sesiuni de instruire pentru utilizarea aplicației Adservio, pentru grupuri de utilizatori;
- Aderă la toate politicile și procedurile companiei;
Cerințe:
- Diplomă de Bacalaureat sau de Licență;
- Abilități excepționale de: relaționare cu clienții, ascultare activă, comunicare verbală și scrisă și voce profesională;
- Capacitate de înțelegere a produselor, serviciilor și politicilor companiei;
- Competență în a lucra cu calculatoarele;
- Abilitatea de a pune întrebări potrivite care să detensioneze eventuale situații problematice;
- Capacitatea de a gestiona eficient timpul de lucru;
- Adaptabilitate și atitudine responsabilă;
- Capacitea de a testa funcționalități din aplicație pentru a putea replica o eventuală eroare semnalată de client;
- Limba engleză, nivel minim B1;
Constituie avantaje:
- Absolvirea studiilor superioare la una dintre Facultățile de: Jurnalism, Filosofie și Științe Politice, Comunicare și Relații Publice, Management, Marketing, Litere, Relații Internaționale, Psihologie;
- Experiența în activități de tip call center;

Te invităm să ne trimiți CV-ul tău pe e-mail, la adresa hr@adservio.ro . Data limită: 15 martie 2018, inclusiv.

SENIOR PHP DEVELOPER (IAȘI)
Candidatul ideal:
- Experiență minim 3 ani PHP
- Să prezinte un portofoliu care demonstrează experiență
- Să dețină cunoștințe solide de MySQL
- Să dețină cunoștințe avansate de JavaScript + jQuery
- Experiență de lucru în CodeIgniter Framework
- Să dețină cunoștințe avansate de HTML5/CSS3
- Să își documenteze codul și să folosească norme de formatare și organizare a codului
- Să fie creativ și să propună soluții la problemele întâlnite
- Să poată lucra independent dar și în echipă
- Să fie comunicativ și să pună întrebări de clarificare a scopului urmărit de aplicație
Responsabilități/Beneficii:
- Implementează cerințele de dezvoltare aplicațiilor software ale companiei, la nivelul de calitate și în timpul agreat în cadrul proiectului
- Analizează, proiectează, implementează și testează soluțiile tehnice
- Aplică responsabil procedurile și tehnicile de programare
- Deschis pentru acumularea de noi cunoștințe și aprofundarea celor existente

Dacă îți place ceea ce facem la Adservio și crezi că poți aduce un plus prin activitatea ta, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău, împreună cu un paragraf în care să ne spui care este opinia ta despre învățământul preuniversitar românesc, la adresa: hr@adservio.ro

CONSULTANT VÂNZĂRI (BUCUREȘTI)
Ce trebuie să faci:
- Vinzi și promovezi pachetele de produse Adservio;
- Contribui la creșterea pachetului de clienți;
- Ții legătura cu potențiali clienți și cei existenți;
- Să cunoști bine aplicația Adservio și să asiști clienții actuali și cei potențiali privind opțiunile și beneficiile oferite;
Cum ne dorim să fii:
- Să ai atitudine optimistă, entuziasmată și deschisă;
- Să ai abilități excelente de comunicare și interrelaționare;
- Să poți comunica clar, convingător și corect;
- Să ai experiență minim 2 ani pe vânzări;
- Studiile superioare constituie un avantaj;
- Cunoștințe MS Office;
- Cel mai important: să crezi în valorile Adservio și să dorești să îmbunătățești educația românească;
Ce îți putem oferi:
- Telefon și laptop de serviciu;
- Mediu de lucru motivant, deschis, în care poți învăța constant;
- Suport informațional pentru a te integra cât mai bine în echipa noastră;

Dacă îți place ceea ce facem la Adservio și crezi că poți aduce un plus prin activitatea ta, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău, împreună cu un paragraf în care să ne spui care este opinia ta despre învățământul preuniversitar românesc, la adresa: hr@adservio.ro