Pentru o experiență cât mai plăcută în sistemul Adservio vă recomandăm actualizarea browser-ului sau folosirea unui alt browser modern: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, etc.

Termeni și condiții

Termeni și condiții

Bun venit la Adservio

Vă mulțumim pentru utilizarea produselor și a serviciilor noastre ("Serviciile"). Serviciile sunt oferite de companiile Adservio Social Innovation și Adservio Center cu sediile în Iași, Strada Morilor nr.56, în continuare denumite "Adservio".

Prin utilizarea Serviciilor noastre, sunteți de acord cu prezenții Termeni și condiții. Vă rugăm să îi citiți cu atenție.

Serviciile noastre sunt dedicate mediului educațional, ce implică și prelucrarea de date ale minorilor și, prin urmare, este posibil ca uneori să se aplice Termeni și condiții suplimentare sau cerințe suplimentare pentru produse, ce vor fi aduse la cunoștință în mod prompt înainte de accesarea acestor produse. În cazul anumitor Servicii,care vor fi expres menționate de către Adservio, pot exista Termeni și condiții suplimentare, iar, dacă utilizați acele Servicii, Termenii și condițiile suplimentare respective s-ar putea să facă parte din contractul între unitatea școlară din care face parte copilul dumneavoastra și Adservio sau să fie publicate pe website-ul Adservio - www.adservio.ro

Utilizarea Serviciilor noastre

Trebuie să respectați toate politicile puse la dispoziție în cadrul Serviciilor.

Utilizarea Serviciilor nu vă oferă niciun drept de proprietate intelectuală asupra acestora sau asupra conținutului pe care îl accesați. Dumneavoastră ca utilizatori Adservio, accesați/achiziționați servicii de informare, servicii de management școlar informațional, servicii de dotare cu echipamente și internet sau servicii de asistență. Nu aveți dreptul să utilizați conținutul din cadrul Serviciilor noastre, cu excepția cazului în care prin contractarea de către unitatea școlară a licenței asupra sistemului Adservio, deveniți utilizatori ai serviciilor noastre.

Serviciile noastre afișează un anumit conținut care nu aparține Adservio. Responsabilitatea pentru acest conținut revine exclusiv entității care îl pune la dispoziție și anume unitații școlare precum și utilizatorilor, în ceea ce privește modulul de mesagerie. În ceea ce privește utilizarea Serviciilor de către dvs., putem să vă trimitem anunțuri privind serviciile, mesaje administrative și alte informații. Puteți renunța la unele dintre aceste comunicări sau la toate, prin bifarea/debifarea acestora din Setările contului dumneavoastra Adservio.

La momentul începerii utilizării serviciilor Adservio puteți opta să fiți de acord sau nu ca Adservio să realizeze sondaje de opinie, campanii de fiidelizare și campanii de promovare în rândul utilizatorilor folosind ca mijloace de comunicare contul de utilizator, adresa de email sau numărul de telefon, dezabonarea putând fi solicitată oricând la adresa de e-mail: relatiiclienti@adservio.ro.

Contul dvs. Adservio

Pentru a utiliza serviciile Adservio, este necesar un Cont Adservio. Prin contractarea sistemului Adservio de către unitatea şcolară, deveniți una din următoarele categorii de utilizatori: cadru didactic, personal secretariat, personal conducere, părinte sau elev.

Politicile de confidențialitate Adservio explică modul în care tratăm datele dvs. cu caracter personal și în care vă protejăm confidențialitatea atunci când utilizați Serviciile noastre.

Conținutul dvs. în cadrul Serviciilor noastre

Anumite Servicii vă permit să trimiteți conținut. Adservio administrează platforma de management școlar interactiv și modulele integrate în această platformă: catalog școlar electronic, mesagerie, modului dedicat secretariatului, modulul dedicat directorilor, modulul pentru profesor și nu intervine asupra datelor conținute de sistem.

Anumite Servicii vă pot oferi modalități de accesare și de eliminare a conținutului furnizat către respectivul Serviciu. De asemenea, anumite Servicii au Termeni și condiții sau setări care restrâng domeniul de utilizare a conținutului trimis în cadrul respectivelor Servicii. Asigurați-vă că dețineți drepturile necesare pentru a putea accesa modulele corespunzătoare pentru întregul conținut pe care îl trimiteți către Serviciile noastre.

Puteți afla mai multe informații despre modul în care Adservio utilizează şi stochează conținutul în politica de confidențialitate sau în Termenii și condițiile suplimentare pentru anumite Servicii care vor fi puse la dispoziția dumneavoastră pe website-ul www.adservio.ro. Dacă trimiteți feedback sau sugestii despre Servicii, putem utiliza feedbackul sau sugestiile respective fără a se încălca legislația privind protecția datelor cu caracter personal.

Despre programele software din cadrul Serviciilor

Nu aveți dreptul să copiați, să modificați, să distribuiți, să vindeți sau să închiriați nicio parte a Serviciilor și a programelor software incluse; nu aveți dreptul să refaceți sau să încercați să extrageți codul sursă al respectivului program software, cu excepția cazurilor în care aveți permisiunea scrisă din partea noastră.

Modificarea și încetarea furnizării Serviciilor

Modificăm și îmbunătățim în mod constant Serviciile. Putem să adăugăm sau să eliminăm funcționalități ori funcții, iar aceste modificări vor fi notificate în prealabil astfel încat furnizarea de servicii către dumneavoastră să nu sufere.

Garanții și declinarea responsabilității

Furnizăm Serviciile la un nivel de aptitudine și atenție rezonabil din punct de vedere comercial, cu respectarea securității, integrității și confidențialității datelor și sperăm că vă va face plăcere să le utilizați. Dar, există anumite lucruri pe care nu le putem promite în legătură cu Serviciile. Unitatea școlară este responsabilă de actualitatea și integralitatea datelor cu privire la absențe, note discilpine/materii predate din sistem. Pentru claritate, Adservio nu are dreptul de a interveni în niciun fel asupra datelor din sistem furnizate către unitatea școlară, cu excepția cazurilor în care Adservio se angajează în mod explicit să realizeze aceasta acțiune prin contract, cu respectarea prevederilor legale. În orice altă situație, Aservio nu este responsabil de lipsa datelor din sistem ce ar trebui să fie furnizate de către unitatea școlară sau întârzieri privind completarea datelor de către unitatea școlară.

Răspunderea pentru Serviciile noastre

Adservio nu va fi în niciun caz respnsabil pentru nicio pierdere sau pagubă care intră în categoria forței majore.

Despre prezenții Termeni și condiții

Putem să modificăm prezenții Termeni și Condiții și Termenii și Condițiile suplimentare care se aplică unui Serviciu, de exemplu, pentru a corespunde schimbărilor survenite la nivelul legislației sau al Serviciilor noastre. Consultați periodic Termenii și condițiile.
Pe această pagină vom posta notificările privind modificările prezenţilor Termeni şi Condiţii. Vom posta notificările cu privire la modificarea Termenilor și condițiilor suplimentare în cadrul Serviciului în cauză. Modificările nu se vor aplica retroactiv și vor intra în vigoare în termen de minimum paisprezece zile după postare. Totuși, modificările aferente funcțiilor noi ale unui Serviciu și cele din motive legale vor intra în vigoare imediat. Dacă nu sunteți de acord cu modificările aduse Termenilor și Condiţiilor aferente unui Serviciu, vă sugerăm să întrerupeți utilizarea Serviciului respectiv.

  • În cazul unei discrepanțe între prezenții Termeni și Condiții și Termenii și condițiile suplimentare, vor prevala Termenii și condiţiile suplimentare.
  • Prezenții Termeni și Condiții reglementează relația dintre Adservio și dvs. Aceștia nu creează niciun fel de drepturi pentru terți beneficiari.
  • Dacă nu respectați prezenții Termeni și Condiții și nu luăm măsuri imediate, nu înseamnă că renunțăm la drepturile pe care le avem (de exemplu, dreptul de a lua măsuri pe viitor).
  • Dacă anumiți termeni și anumite condiții se dovedesc a fi inaplicabili, aceasta nu va afecta restul Termenilor și Condițiilor.

Pentru informații despre modul în care puteți să contactați Adservio, accesați pagina noastră de contact.

Politica de confidenţialitate

Politica de confidenţialitate

Există numeroase moduri în care puteţi utiliza serviciile noastre: pentru a fi informaţi asupra notelor şi absenţelor, pentru a comunica şi a trimite mesaje/documente, pentru a vizualiza date şcolare statistice, fie generale, fie specifice, în funcţie de domeniul dumneavoastră de interes, în baza unui nume de utilizator şi a unei parole. Pentru claritate, vă informăm că există mai multe tipuri de utilizatori Adservio:

  1. Elevii: acestă categorie de utilizatori are acces la notele, absenţele, mesageria Adservio, date statistice doar privitoare la contul propriu şi reţeaua de socializare Adservio. Sistemul colectează date personale ale elevilor, cum ar fi numele, prenumele elevului(ei), notele, absențele, materii predate, clase asociate, orar de predare astfel cum sunt furnizate de către unitatea școlară. De asemenea, Adservio colectează numele de utilizator și parole. Scopul prelucrării datelor elevilor este accesarea modulelor Adservio.
  2. Părinții/Tutore/Reprezentat legal: acestă categorie de utilizatori are acces la notele şi absenţele propriilor copii, la mesageria Adservio şi la canalul de recepţionare a ştirilor din mediul educaţional sau a celor cu mesaj comercial. În legătură cu recepționarea știrilor din mediul educațional sau a celor cu mesaj comercial, părinți/tutorele/reprezentantul legal se poate dezabona oricând trimițând un e-mail în acest sens la adresa relatiiclienti@adservio.ro. Sistemul Adservio colectează datele personale cum sunt numele și prenumele părinților/tutorelui/reprezentantului legal, domiciliului și e-mail- ul, numărul de telefon – astfel cum sunt trimise de către unitatea școlară. De asemenea, Adservio colectează numele de utilizator și parole. Scopul prelucrării datelor părinților/tutorelui/reprezentantului legal este accesarea modulelor și a serviciilor conexe acestora Adservio.
  3. Cadrele didactice: acestă categorie are acces doar la notele şi absenţele acordate de propria persoană, la propriile activităţi şi orar, mesagerie şi opţiunile Aservio cu rol de eficientizare a propriei activităţi. Sistemul Adservio colectează numele şi prenumele cadrului didactic, numărul de telefon, profesia, specializarea, adresa de e-mail pentru accesarea modulelor Adservio. De asemenea, Adservio colectează numele de utilizator și parolele.
  4. Personalul de conducere al unităţilor şcolare: această categorie de utilizatori are acces la toate informaţiile celorlalte tipuri de utilizatori, cu scopul obţinerii unei imagini de ansamblu, cu statistici corecte și complete. Sistemul Adservio înregistrează datele personale, cum sunt numele, prenumele, numărul de telefon, e-mail- ul pentru accesarea modulelor Adservio precum și în scopul utilizării în cazul unui incident sau situație de urgență. De asemenea, Adservio colectează numele de utilizator și parolele.
  5. Personalul de secretariat al unităţilor şcolare: această categorie de utilizatori are acces la informațiile celorlalte tipuri de utilizatori, cu scopul generării de rapoarte statistice complete necesare conducerii unităţii şcolare sau Inspectoratelor Şcolare/Ministerului Educaţiei Naţionale şi cu scopul accesării în cazul apariţiei unor situaţii de urgenţă sau altor incidente. De asemenea, Adservio colectează numele de utilizator și parolele.

Când utilizaţi serviciile Adservio, dorim să înţelegeţi cum folosim informaţiile şi modurile în care vă puteţi proteja confidenţialitatea.
Politica noastră de confidenţialitate explică:

  • Ce informaţii colectăm şi de ce le colectăm.
  • Cum utilizăm respectivele informaţii.
  • Opţiunile pe care le oferim, inclusiv modul în care se accesează şi se actualizează informaţiile.

Am încercat să simplificăm lucrurile cât mai mult posibil, dar dacă nu sunteţi familiarizat(ă) cu termeni ca, de exemplu, cookie-uri, adrese IP, etichete pixel şi browsere, atunci citiţi mai întâi despre aceşti termeni. Confidenţialitatea dvs. este importantă pentru Adservio. Aşadar, fie că sunteţi nou pe Adservio, fie că sunteţi un utilizator mai vechi, vă rugăm să acordaţi timp cunoaşterii practicilor noastre şi, dacă aveţi întrebări, vă rugăm să ne contactaţi la adresa relatiiclienti@adservio.ro.

Informaţiile pe care le colectăm

Colectăm informaţii pentru a oferi servicii mai bune tuturor utilizatorilor noştri: de la informaţii de bază, cum ar fi numele și prenumele dumneavoastră, la aspecte mai complexe, cum sunt email sau număr de telefon, notele, absențele elevului(ei), observații, materii predate, clase asociate, orar de predare, conform câmpurilor din Fişa Elevului.

Colectăm informaţii în două moduri:

  • Informaţii pe care le furnizaţi. Aceste informaţii le obţinem atunci când personalul de secretariat sau operatorul unic de notare din interiorul unităţii scoalare introduce în sistemul Adservio datele pe care dumneavoastră le-aţi furnizat la înscrierea în unitate.
  • Informaţii pe care le obţinem prin completarea cu date de către alţi utilizatori. Aceste informaţii le obţinem pe parcursul anului şcolar şi fac referire la completarea cu date de contact, materii predate, clase asociate, orar de predare de către personalul de secretariat, note şi absenţe completate de către cadrele didactice. Pentru claritate, Adservio nu are acces la mesajele transmise între utilizatori, acestea fiind confidenţiale.
    • Informaţii despre dispozitiv sau locaţie
      Putem colecta informaţii despre dispozitiv (cum ar fi modelul de hardware, versiunea sistemului de operare şi informaţii despre reţeaua mobilă, inclusiv numărul de telefon). Adservio colectează aceste date pentru a preveni anumite breşe de securitate cum ar fi accesarea contului dumneavoastră de către o altă persoană, în mod fraudulos, de pe un alt dispozitiv sau dintr-o altă locație.
    • Informaţii de jurnal sau istoric
      Putem colecta informaţii privind istoricul activităţilor dumneavoastră, aşa cum sunt notele şi absenţele înregistrate, atât cu scopul eficientizării activităţii dumneavoastă cât și cu scopul identificării unor acţiuni în cadrul contului dumneavoastră care nu au fost realizate de titularul contului.
    • Cookie-urile şi identificatorii anonimi
      Utilizăm diverse tehnologii pentru a colecta şi stoca informaţii atunci când vizitaţi sistemul Adservio, acestea putând include trimiterea unor cookie-uri sau a unor identificatori anonimi către dispozitivul dumneavoastră.

Cum utilizăm informaţiile pe care le colectăm

Adservio respecta legile in vigoare privind prelucrarea datelor cu caracter personal. NOTIFICAREA PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL a fost depusa la ANSPDCP cu numerele la Registrul General: 24361, 15561.
Utilizăm informaţiile pe care le colectăm din toate serviciile noastre pentru a permite accesarea modulelor Adservio și a genera rapoarte statistice generale sau după elemente specifice de interogare. Colectarea informaţiilor privind datele dumneavoastră personale și anume: nume, prenume, email, nr de telefon sau asupra activității dumneavoastră, și anume: notele, absențele evelului(ei), observații, materii predate, clase asociate, orar de predare, funcția, specializarea, în funcţie de tipologia de utilizator pe care o reprezentaţi, are loc doar în urma semnării unui contract de prestări servicii între Adservio cu unitatea şcolară de care aparţineţi, ce implică și respectarea confidențialității asupra tuturor informaţiilor obţinute în urma colaborării. Adservio utilizează şi prelucrează datele dumneavoastră, atât cele furnizate de către unitatea școlară, cât și de către dumneavoastră direct către Adservio, precum și cele colectate de către Adservio conform celor menționate mai sus - în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, Directiva 95/46/EC care reglementează cadrul juridic general al protecţiei datelor personale la nivelul Uniunii Europene și Legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecția vieţii privind în sectorul comunicaţiilor electronice.

Informaţiile colectate au rolul de a asigura calitatea maximă a serviciilor noastre prestate: accesare module Adservio, generare rapoarte şi automatizare acţiuni şcolare etc.

La cerere și în baza unei prevederi legale datele colectate pot fi trasmise Inspectoratelor Şcolare Judeţene sau Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti, Ministerului Educaţiei Naţionale sau Inspectoratelor de Poliție, ca entităţi oficiale responsabile de mediul educaţional preuniversitar românesc şi siguranţa populaţiei. Adservio nu furnizează informaţii autorităţilor publice responsabile de siguranţa populaţiei decât în urma unei solicitări oficiale din partea acestora.

Vă vom cere acordul înainte de a utiliza informaţiile în alte scopuri decât cele descrise în prezenta Politică de confidenţialitate. Adservio nu transmite datele dumneavoastă altor entităţi, acestea fiind utilizate doar in scopurile menţionate anterior.

Nicio dată cu caracter personal nu va fi transferată în afara Uniunii Europene.

Transparenţă şi posibilitatea de a alege

Adservio preia date cu caracter personal ale minorilor, cu respectarea Legii nr.272/2004 privind protecția şi promovarea drepturilor copilului, precum și a Codului Civil, motiv pentru care preluarea datelor se realizează cu acordul părinților sau tutorilor legali. Aceştia au dreptul de a refuza preluarea datelor cu caracter personal ale minorilor pentru care au calitatea de părinte sau tutore legal. Adservio consideră automată acordarea dreptului de prelucrare a datelor și anume: numele, prenumele mamei/tatălui/tutorelui/reprezentantului legal/elevului(ei), precum și numărul de telefon, adresa de email a mamei/tatălui/tutorelui/reprezentatului legal, conform câmpurilor din Fişa Elevului în vederea accesării modulelor Adservio concomitent cu semnarea contractului de prestări servicii dintre Adservio și unitatea de învățământ, cu respectarea ambelor părți a tuturor prevederilor legale. Pentru celelalte date colectate și prelucrare de către Adservio, consimțământul se dă conform prezenților Termeni și Condiții.

Informaţiile pe care le distribuiţi

Multe dintre serviciile noastre vă permit să distribuiţi informaţii către alte persoane. Reţineţi că atunci când distribuiţi informaţii în mod public, acestea pot fi indexate de motoarele de căutare. O astfel de situaţie este opţiunea de Share/Partajare a notei pe paginile de socializare ale elevului, aşa cum este Facebook. În cazul în care aveţi setările profilului "Public", postarea va deveni publică şi poate fi preluată.

Accesarea şi actualizarea informaţiilor dvs. cu caracter personal

Ori de câte ori utilizaţi serviciile Adservio, scopul nostru este de a vă oferi acces la informaţiile dvs. cu caracter personal. Adservio are acces la datele dumneavoastră cu caracter personal introduse în sistem de către anumite categorii de utilizatori: cadre didactice, personal de secretariat sau operator unic de notare. În cazul existenţei unui operator unic de notare, responsabil pentru înregistrarea cu date aferente tuturor cadrelor didactice, acesta activează sub acord de confidenţialitate.

Scopul nostru este să furnizăm serviciile într-un mod în care informaţiile sunt protejate împotriva distrugerii accidentale sau rău intenţionate. Aplicăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat, precum și împotriva oricărei alte forme de prelucrare ilegală. După ce ştergeţi informaţii din cadrul serviciilor, este posibil să nu ştergem imediat copiile reziduale de pe serverele noastre active şi să nu eliminăm informaţiile din sistemele noastre de rezervă. Această operațiune de ștergere definitivă va avea loc într-un interval de 30 de zile de la data la care le-ați șters din cadrul serviciilor. De asemeni, Adservio păstrează datele pe un server de rezervă, aflat pe teritoriul României, astfel încât datele dumneavoastră să poată fi protejate de orice pierdere accidentală, chiar şi atunci când datorită unei erori, serverul activ să nu mai funcţioneze.

Informaţiile pe care le distribuim

Nu distribuim informaţiile cu caracter personal către companii, organizaţii şi persoane din afara Adservio.

În cazul în care compania Adservio este implicată într-o fuziune, într-o achiziţie sau într-o vânzare de active, vom continua să asigurăm confidenţialitatea tuturor informaţiilor cu caracter personal şi vom notifica utilizatorii afectaţi înainte ca informaţiile cu caracter personal să fie transferate sau să intre sub incidenţa unei alte Politici de Confidenţialitate.

Securitatea informaţiilor

Aplicăm măsuri tehnice șiorganizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva accesului neautorizat sau a modificării, pierderii, dezvăluirii ori distrugerii accidentale,ilegale, neautorizate, precum și împotriva oricărei alte forme de prelucrare ilegală a informațiilor pe care le deținem. În special:

  • Criptăm multe dintre serviciile noastre utilizând SSL.
  • Vă oferim multiple metode de validare atunci când vă autentificaţi. Beneficiaţi de un nume de utilizator şi parolă securizată. În momentul autentificării pe un anumit dispozitiv, Adservio utilizează metode suplimentare de securitate, cum sunt codurile de siguranţă trimise pe telefonul mobil pe care îl oferiţi ca dată de contact. În cazul în care contul dumneavoastră este accesat de pe un alt dispozitiv, veţi primi un nou cod de siguranţă şi o notificare.
  • Ne revizuim practicile de colectare, stocare şi prelucrare a informaţiilor, inclusiv măsurile de securitate fizice, pentru a oferi protecţie împotriva accesului neautorizat la sisteme.
  • Restricţionăm accesul la informaţiile cu caracter personal, oferindu-l numai angajaţilor, contractorilor şi operatorilor unici de notare care sunt îndreptăţiţi să afle respectivele informaţii pentru a le putea prelucra în numele nostru şi care se supun unor obligaţii contractuale stricte de confidenţialitate şi pot fi traşi la răspundere sau cărora li se poate desface contractul dacă nu îndeplinesc aceste obligaţii.

Aplicabilitate

Politica noastră de confidenţialitate se aplică tuturor serviciilor oferite de Adservio.

Punerea în aplicare

Examinăm în mod regulat propria conformitate cu Politica noastră de confidenţialitate. De asemenea, aderăm la mai multe cadre de reglementare. Când primim reclamaţii oficiale scrise, pentru confirmare, contactăm persoana care a formulat reclamaţia respectivă. Colaborăm cu autorităţile de reglementare corespunzătoare, inclusiv cu autorităţile locale pentru protecţia datelor, pentru a soluţiona orice reclamaţii referitoare la transferul datelor cu caracter personal şi pe care nu le putem soluţiona direct cu utilizatorii noştri.

Modificările

Politica noastră de confidenţialitate se poate modifica periodic. Beneficiați de toate drepturile prevăzute de Legea nr. 677/2001 și anume, dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc, și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, la conducerea unității școlare de care aparțineți dar și la Adservio, la adresa relatiiclienti@adservio.ro pentru datele colectate de către Adservio care nu sunt furnizate de către unitatea școlară.

Orice modificări aduse Politicii de confidenţialitate vor fi postate pe această pagină şi, în cazul în care modificările sunt importante, vom furniza o notificare cu o mai mare vizibilitate (inclusiv, în cazul anumitor servicii, o notificare prin e-mail privind modificările aduse Politicii de confidenţialitate).